الله أكبر ولله الحمد .. أخوكم فارس الأزهر نجح بتقدير جيد جدا .. فاللهم لك الحمد .. وأهدى نجاحى لكل من ظلمنى .. فاللهم اجعل تفوقى فى نحورهم وأرنى فيمن ظلمونى آية .. اللهم آمين

enfro.mp3
Download it at mp3space.com
Free Website Counters
Free Website Counters
الأحد، 4 مايو 2008
من أجل مصر إضراب اليوم الواحد
من أجل إصلاح بلادنا
من أجل حرية ِ رأينا
من أجل شعوبنا
ولأن طلب الحق من أساس إسلامنا
ولأجلك يامصر





وفى الإضراب
لا نجرح أشخاصا ً ولا هيئات
ولا نخرب ولا نعتدى على المنشآت
فى الإضراب
ألزم ُ بيتى
أُعلن ُ رفضى
أنصر وطنى
أشارك ُ شعبى
أعلنها لله
فاللهم تقبل

أخوكم

فارس الأزهر

معاذ فتحى



4 Comments:

كده يا معاذ ؟

كده تجبنى على ملى وشى و ادخل جرى على شان اتشاكل

بحسبك ضد الاضراب
تطلع بتجبنى على الفاضى ؟
ربنا يسمحك يا عم
هات بقى اجوره التاكسى على شان اروح و راجع المدونه اللى كنت فيها

4 مايو 2008 في 2:19 ص  

يا هلا بالغالى مارو

أنا لست ضد الإضراب
وإنما
أنا أردت أن أعلن طريقتى فى الإضراب
من منطلق أهدافى
وأما عن التاكسى فقول له أنا تبع معاذ فتحى بس وهو هيوصلك لحد طره ومن غير فلوس كمان
يلا يامارو أى خدمه
ربنا يكرمك حبيبى ويعينك
وتقبل تحياتى

4 مايو 2008 في 2:22 ص  

ميزوووو
تسلم يا جميل على الكلام الجميل
ان شاء الله انا مش هكسر حاجة
انا ممكن اكسر المكتب اللى انا قاعد ازاكر عليه بس
ياترى دا يعتبر تخريب
؟؟؟

جزاك الله خير
(F)

4 مايو 2008 في 8:39 ص  

تسلم يا معاذ..
ربنا يبارك فيك..
خلى بالك من مذاكرتك يا جميل

4 مايو 2008 في 12:35 م  

إرسال تعليق

<< Home



قال لى صاحبى مالى أراك َ غريبا ً .. فى هذا الأنام ِ دون خليل ِ .. قلت لا بل الأنام ُ غريب ٌ .. أنا فى عالمى وهذى سبيلى .. صبرا ً إن بعد العسر يسرا